naar top
Menu
Logo Print

PUBLIREPORTAGE

ALGEMENE INFORMATIE

Een publireportage is een commerciële reportage waarbij de focus op de redactionele informatie ligt. Dit soort reportages zijn bedoelt om de kijker te informeren over een bepaalde gesponsorde boodschap.

Duurpublireportage

  • 5' à 10'

Uitzendschema

  • uitgezonden gedurende 1 uitzendweek
  • 1 uitzending per loop van 4 uur
  • 42 uitzendingen per aflevering

Opbouw

Samen met één van onze producers wordt er bepaald hoe de reportage zal opgebouwd worden. Dit is afhankelijk van het onderwerp en verschillende mogelijkheden zoals een bedrijfs- of werfbezoek, interviews met experts of klanten, … kunnen in de reportage verwerkt worden. De introductie van een bepaald onderwerp gebeurd meestal aan de hand van een probleemstelling.

  • introductie programma/probleemstelling
  • voorstelling onderwerp
  • toelichting USP's d.m.v. demonstratie, werfbezoek, interview, ….
  • outro

publireportageProductieritme

  • minimum 8 weken productietijd
  • standaard 1 opnamedag per item
  • Nederlands en Frans

Locatie

  • standaard 1 locatie per item
  • afhankelijk van onderwerp
  • bepaald door sponsor