naar top
Menu
Logo Print

Brico heeft Beste Folder

Marie Ruys en Alexandre Richelle
magazine
De Prijs voor de Beste Folder van het Jaar in de categorie ‘Home & Garden’ werd dit jaar uitgereikt aan doe-het-zelfketen Brico. Deze onderscheiding, toegekend door zowel een vakjury als stemmen van de Belgische consument, is een initiatief van RetailDetail, Marketing Map, Pubmarket en GfK. Winkelketen Brico is de eerste winnaar van de Prijs voor Beste Folder van het Jaar, die in 2013 in het leven werd geroepen, in de categorie ‘Home & Garden’. Brico laat met deze winst concurrenten zoals Gamma, Hubo en Monsieur Bricolage achter zich. De belangrijkste evaluatiecriteria waren o.a.: originaliteit, geloofwaardigheid, kwaliteit van de informatie, herkenning van de retailer en selectie van de gepresenteerde producten. Brico is trots op deze prijs en gelooft dat deze erkenning zijn positie als marktleider bevestigt. Als winnaar mag Brico vanaf nu een jaar lang deze mooie onderscheiding vermelden in elke communicatie: op de folder en affiches, in de e-mailing en in tv-spots. Alexandre Richelle, marketing & advertising director Brico Belgium en Marie Ruys, advertising executive bij Brico, die de prijs in ontvangst mochten nemen, voegden hieraan toe: “Met onze folder proberen wij altijd alles in het werk te stellen om in te spelen op de behoeften van onze klanten. Het doet ons dan ook veel plezier dat deze inzet gewaardeerd wordt.”

BRICO

BRICO

+3224679200
+3224679300